Subject: [VÄLJAST] Re: Hoolduskulude katmine väljaspool kodu osutatava ööpäevaringse üldhooldusteenuse korraldamisel
From: "Aare Objartel" <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 10 Mar 2024 15:06:11 +0200

Tere,

annan teada, et Narva linna koosseisu ei kuulu Narva-Jõesuu linn nagu seda 
pöördumise punktis 8

kolmandas lauses on kirja pandud "seatud piirmäär võimaldab Narva linnal 
korraldada inimesele hooldekodukoha Narvas või

Narva-Jõesuus ... "

Lugupidamisega

Aare Objartel

Narv-Jõesuu Linnavolikogu esimees

08.03.2024 14:59 Info kirjutas:

Tere!

Teile on saadetud Õiguskantsleri Kantselei dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Vallad-linnad_märgukiri, mis on registreeritud 08.03.2024, 
registreerimisnumbriga 7-8/231783/2401456.

Kontaktinfo

E-R 09.00-17.00

Kohtu 8, 15193 TALLINN

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

telefon 693 8404